adrenalin pump!

Har äntligen tagit tag i min handling. Skönt att ha lite i kylskåpet igen.
Jobbat idag, som alltid. Jag och Elin var lysande i köket! Körde dessutom en kort på bemmaningen. Men det gick det också.
Var några till jobbet idag och påstod att dom inte hade fått all sin mat tre timmar tidigare, utan bara nån pommes och dricka. Grejen är den att ingen av oss kände igen dom så jag bjöd inte på någon mat eftersom dom kom tre timmar senare och påstod det här och dom hade heller inget kvitto kvar, och jäklar vilket liv det blev! "Vi tänker ringa polisen" Men gör det, be my guest! Om ni tror att polisen kommer rycka ut för en sån sak så varsågoda! Vi vet att vi hade rätt så.

Nu ska jag äta sen skynda till ishallen och kolla när M spelar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0