band of horses

Har precis vaknat och inser att jag börjar jobba om exakt två timmar. Inte lockande. Jobbar natt idag, vill verkligen inte. Är ledig imorgon, vilket ska bli riktigt skönt men måste ta mig i kragen och åka och handla då, är väldigt tomt i min kyl nu!

Slänten igår va nice, kom hem strax efter halv tre imorse. Pappa Nilsson blev så förvånad att något visste hur man använde dörrklockan i det där huset, vanligtvis öppnar folk bara dörren och går in. Han är trevlig pappa Nilsson. Nere i källaren låg Peter och Erik som utslagna hjältar i soffan, Erik med ett whisky glas i handen. Filmen? Speed racer. Ja vad säger man om den, konstig och inte så jättebra. Men vi såg den i alla fall. Erik gick och sov efter filmen och jag och Peter låg kvar i soffan och pratade, bläddrade igenom strax över 7000 låtar, och kollade lite geografi. Hade allmännt trevligt.
Men jag mitt nöt, kommer ju på massa saker jag skulle ha sagt och frågat när jag kommer hem. Blir så matt.
Han åker med sakerna till Örebro på fredag men flyttar helt nästa onsdag. "Vi hörs innan det" Ja det hoppas jag. Örebro, 16,1 mil. Sa ju att vi kollade geografi.

Har skickat iväg Sofia till stan för att kolla om min ring finns kvar. Håller tummarna för att den finns det för jag vill verkligen ha den! Hoppas hoppas.

Det regnar galet mycke nu, känns som det kommer komma en åsksmäll snart, skitväder! Tycker det regnar varje dag nu. Får hoppas att det inte regnar så jättemycket i Mora så Sofia inte blir allt för blöt. Annars får hon offra sig för ringen!

Laddat ner massa bra musik idag. Efter alla låtar vi bläddrade igenom igår snappade jag upp några godbitar. 

Nu måste det lagas mat innan det är dags för jobb.

// 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0