Film på slänten

Har settat vid datorn sen jag kom hem från jobbet vid fem. Eller jag sov en sväng också, kronisk trötthet tror jag. Har väntat på att Peter ska svara när man ringer men nej nej, krävdes ett telefonsamtal till hemtelefonen innan man fick tag på den gossen, som lungt satt och åt på övervåningen och mobilen i källaren. Film om ett stund. Riktigt nice. Men är lite nervös, har ju haft efterpärlor på slänten tidigare men det här känns lite mer pirrigt på nå vis. Känns lika som när jag tävlade förut, (tävlade hästhoppning) sån nervöshet. Kanske är tävling efter nånting annat nu? Eller? Uppdatering imorron om hur det gick!

Fick köra Tobbe och Björn till tåget idag. Dom har åkt och gjort Norge osäkert nu. Lämnat mej här. Skithögar!

Nu bär det av på film!

//


Kommentarer
Postat av: Sofia

Spännande! =D

2008-08-19 @ 23:51:54
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0