forever

Hemkommen från Mora. Riktigt kul var det. Rock Band, Jag har aldrig-leken och massa kort. Rock Band var galet, inte sådär jätteduktiga av oss kanske men en låt fick vi riktig klämm på!
Jag och Anna såg tre älgar längs vägen när vi åkte hem. Som tur var så stog dom kvar på sidan när vi kom och väntade med att ta sig över efter vi åkt förbi dom, skönt.

Sofia har fixat ett hjärta till min blogg. Tack! Nån som känner igen det?

Imorgon måste min tröja komma!

Borde packa upp väskan jag hade med mig till Mora för att sedan packa den igen för saker jag ska ha med mig till päronen. Packa är drygt och tråkigt.

Annas frulle idag var en fem-poängare! Sjukt gott.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja är du nöjd nu då?! =) Inget mer du vill?

2008-08-31 @ 20:14:39
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0