Här

Jag har gjort som hela Sveriges befolkning verkar ha gjort, skaffat en blogg. Varför kan man fråga sig? Är det för att passa in och vara som alla andra? Förska bli känd och rik som Blondinbella eller är det för att man vill ha någonstans att skriva av sig lite? Mitt svar är det sista. Jag vill ha någonstans att skriva av mig på. Sen om ingen läser det eller inte gillar det som står skiter jag i. Ingen är tvingad att läsa det jag skriver.
Steget från Lunarstorms blogg är alltså taget, ut i världen till en "riktig" blogg.

Vad ska man skriva i en blogg? Allt antar jag. Allt mellan himmel och jord. Om livets as kicking till nya fynd och gelenskaper, jobbets prägel på vardagen och drömmar.


Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0