rökigt värre

Jag är inte ett dugg trött, men borde verkligen sova. Öppnar på jobbet imorgon. Igen. Vill verkligen inte men har inte så mycket val. Sen är det måndag och då kommer det varor, så jäkla drygt. Imorgon kommer det för 60 000 :- så det är en hel del att ta reda på. Hoppas att dom kommer i tid och lämnar så jag slipper jobba över.
Inatt gick brandlarmet på max när vi var där. Inte okej att börja göra rent grillen när fläcktarna inte är på för då blir det som
det blev igår, rökfyllt kök och servering, sen drar larmet igång. Elin blev så nervös så hon ville inte svara när dom ringde från larmcentralen så jag, onykter och allt, fick svara och förklara. Det är tur att man inte behöver jobba jämn eller nåt..
Själarna som satt i serveringen verkade tycka att det var kul i alla fall, applåderna att dömma. Vet egentligen inte varför vi gick dit med tanke på att vi inte åt nåt utan bara satt där.

Nej nu blir det sängen vare sig jag är trött eller inte.

Efter imorgon är det tisdag..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var som fan har du hamnat här också =D Fränt!

2008-08-17 @ 23:33:39
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0