ring, silver och städ

Det blev silver i os-hoppningen för Rolf-Göran Bengtsson! Ett fjuttigt nerslag på sista hindret i omhoppningen, men så fin ritt i övrigt. Verkligen värd det!

Skulle handla idag, men har inte gjort det än och kommer inte göra det heller. Funderar på att göra det imorgon när jag slutat jobba och innan jag ska kolla när M spelar. Måste handla imorgon för nu ekar det.

Jag har min ring! Min efterlängtade mörklila ring från Snö of Sweden. Rea och allt. Betalade 150:- istället för 500:- kan det bli bättre? Såå nöjd. Den lila kvoten i min samling är fylld. För stunden :)
Sen har jag hittat massa fint på zoovillage.com som jag så jättegärna vill klicka hem. Tror att jag ska göra det. Men jag har alltid sån himla beslutsångest när det gäller att köpa kläder.

Eftersom jag inte handlade idag som jag hade planerat så blev det städ istället. Har städat hela lägenheten och skurat badrummet med klorin.

Jag vill ut och resa, långt och länge. Nästa år. Men lättare sagt än gjort att få med sig någon.

Snart blir det max med Tobbe och Björn som är påväg hem från en lyckad tripp till Norge. Vi ska kolla på lägenheter och snacka skit, inte elakt skit, vårat skit. Eller nåt.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0