Sunday

Har kommit och tänkt på en sak som slog mig när jag var och kollade på Borlänge-Hedemora. Vad är det med ishallar och småkids? Dryga ungar i sina RBK, CCM eller vad dom nu har för märke på sina jackor, skatekepsar och byxorna instoppade på tok för mycket i sina byxor, som spelar allan och springer fram och tillbaka och jagar varandra och är allmänt irriterande. Har varit i ett antal ishallar och det är samma visa varenda gång. Vad sägs som att sätta er ner och kolla på matchen och kanske lära er nåt eller ge fan i att gå på hockey!

Stämplade ut från jobbet idag på 52 timmar.  53-40-52. Så många timmar har jag gjort de senaste tre veckorna. Är det undra på att man somnat på soffan och känner sig överkörd?

Har precis kollat på sammandraget av OS. Visat flopparna och medaljerna som Sverigen lyckades skrapa ihop. Klockrena låtar till varje klipp. Som till exempel Sanna Kallur. Ni vet hon stöp över första häcken och vilken låt hade dom parat ihop med hennes klipp? Jo Håkan Hellströms låt Ramlar. Kanske lite elakt men ändå roligt.

En soldusch någon dag kanske så att man kanske blir att se lite piggare ut?

I´m into you.

//


Kommentarer
Postat av: Anonym

Soldusch? Såndär spraytan eller vad det heter? Nu känner jag mig gammal när jag måste fråga detta :) haha köper du egen o sprayar eller går iväg? Krams

2008-08-25 @ 07:52:21
URL: http://ulrika.hebert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0