Lön och väskjakt

Hur kommer det sig att jag varje gång har bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt hamnar här? Varje gång. Inte okej. Men det är så lätt att hamna framför datorn, lungt och skönt och med musiken på som alltid.

Har precis färgat och noppat ögonbrynen. Tänkte att jag skulle göra det imorron men insåg att morgondagen inte lämnar mycke tid över för det så kunde jag lika gärna göra det nu. Är jag ändå vaken så kan jag ju lika gärna ta tillvara på tiden och göra nåt vettigt. I det är fallet blev det brynen som blev fixade. 

Jobbar 7-16 imorron, så ja jag borde sova nu, sen bär det av hemåt för en promenad med hunden sen fixning till kvällen då det blir lite get together med dom närmast sörjande på jobbet. Våran klick. Tobbe och Björn har slutat och styr nu skutan mot Norge. Känns bittert. Vi är lite som Knatte, Fnatte och Tjatte. Fast i vårat fall Mädi, Tobbla och Björn. Morgondagen kommer nog bli galen, jag har fixat egen shot till oss sen blir det en hel del annat. Men är det sista kvällen med hela gänget så är det!

Letar förbrilt efter en väska men hittar ingen som jag vill ha. Har dock hittat exakt den modell jag vill ha men den är tokgrön och jag ska ha en svart. Men såklart så finns inte det. Riktigt irriterande! Så jakten fortsätter. Ska ha en svart väska!

Lönen kom idag, plus semesterersättningen. Håll i hatten vilken lön!!! Blev nästan ett -ramla av stolen-moment när jag såg vad som skulle in på mitt konto. Känns väldigt väldigt bra!

Måste sova nu, klockan ringer om sex timmar. Känns inte alltför lockande. 

//



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0