ledigt

LEDIG DAG!!!
Har settat och kollat igenom tusen bloggar känns de som, haft ansiktsmask, talat lite med kusin och kollat runt lite på smyckesdesign yrket. Min dag so far, inte så jättegivande, ska ta mig i kragen och gå till syster och hämta min cykel lite senare och kanske svänga förbi Kupolen.
Att bära ansiktsmask är ingen vacker syn. Tjockt, vitt lager i hela ansiktet men ack så skönt det är efteråt!

Kom på en till sak jag gjort, kollat lite på resor till Thailand. Vill åka hela Mars och hittade en resa för 12500:- . Nu är bara kruxet att få med sig någon. Nån som vill?

På lördag efter jobbet bär det, med stor chans, av till Mora. En liten plan att försöka få ta päronens bil istället för min.

Imorgon ska jag svänga förbi sömmerskan och kolla om hon kan sy om mina slitna jeans. Från vida ben till stuprör. Hoppas verkligen att det går!


//

Kommentarer
Postat av: Anna

Men!! Ni ska ju åka med oss ju!

2008-08-26 @ 09:01:46
URL: http://dagensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0