När mörkret faller

Sitter hos mamma och pappa nu eftersom jag trodde att dom skulle komma och byta fönstren i min lägenhet imorgon men det var fel. Helt fel. Dom kommer om två veckor! Men tänkte passa på att få lite mat när jag ändå är här och kanske en matlåda till imorgon.

Varorna på jobbet gick fin fint att plocka! Tog inte alls lång tid. Har gjort det jättefint inne i kylen, plockat om lite och röjt undan det som bara är i vägen och tar upp plats. Riktigt nöjd. Frågan är bara hur länge folk kan hålla det som det är nu. Förmodligen bara några dagar. Jag längtar till nästa vecka, då har jag bara ett enda chefspass på jobbet. Ska bli riktigt skönt efter snart tre veckor med bara chefspass. Dag ut och dag in.

Tror det går någon epedemi nu, en efter en drar.

Susanna Kallur: klant? Ramlar över första häcken i en os-semifinal.

Känns som hösten är här nu. Regn, småkallt och grått.

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0