Slödag

Vilken kväll det blev igår! Massa prat, massa dricka, hårsniffande, dans på bord och en och annan högljudd diskussion, som alltid. Lite knas blev det också undertecknat Björn. Men men.
Våran egengjorda shot blev hyffsat bra. Smakade vääldigt mycke lakrits dock men det ska det väl? Finns kvar gör det också, men känns som det dröjer ett tag nu innan det blir nå mer shotande av den.
Sista kvällen med gänget kan summeras som riktigt lyckad! Ska försöka lägga ut lite bilder imorron.

Idag har varit en slödag. Inte bakis, som vissa andra, men grymt trött. Varit och kollat när Islingby spela, vann med 6-4. P tror jag stod för 3 eller 4 av dom. Erik blev lite besviken för att jag inte såg första, dom spelade tydligen bra men P var visst inte så bra i första och Erik tyckte jag skulle sett det. Såg istället när han radade upp målen i andra.
På tisdag blir det film på slänten. Och på fredag flyttar han..
Har kollat lite på os-hoppningen idag. Vilka hinder och vilka hästar. Galet vilken kapacitet dom har. Över en månad sen Poco åkte till Luxemburg. Tiden springer iväg. Ska försöka ta mig ner och hälsa på honom.

På tisdag ska det bytas fönster i min lägenhet så då packar jag väskan och flyttar hem till mamma och pappa ett par dagar.


Food!

//


Kommentarer
Postat av: TOOOOBBBBBLA

hehe härjig kväll som sagt!..lägg ut lite bilder mädi! =)

2008-08-17 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0