Dan före dan

Julafton imorgon! Har julstädat idag, hela kittet ni vet, dammning, golv, sängkläder. Drog på Magnus Carlsson- En ny jul när det vankades städning för att få lite mer julfeeling.  

Rekorddagen igår kom av sig lite. Kom "bara" upp i 20 001 kr, knappt 300 från att få nytt timmrekord. Om ändå folket som trillade in precis efter den timmen kunde ha kommit tio minuter innan så hade vi haft ett nytt rekord i hamn, men ikke. Lite surt men what to do? Går ju liksom inte att tvinga dit folk att äta. 

Stängning idag, lika som förra året då jag också hade stängning dan innan julafton, men det gör inte så mycket faktiskt. Sen är det ledigt en dag innan den uppblåsta juldagen står på schemat. Tredje året i rad det blir nattjobb och vet ni vad, jag vill jobba då. Jag har tagit åt mig den två år nu och kommer fortsätta göra det. Juldagen är min "nattjobbardag". Galet? Lite kanske.

Ska gå ner i källaren och slänga in lite kartonger och lägga ner alla mina ridkläder i förrådet. Tre veckor sen jag kom hem från Lux och väskan med ridkläder står fortfarande kvar. Illa.

//

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det tycker jag absolut!!! =D

2008-12-23 @ 21:33:46
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0