Feel like shit

Sjukt trött när jag vaknade imorse, snoozade i en evighet och var nära på att ge upp och sova vidare. Pallrade mig till jobbet för öppning och tröttheten övergick i huvudvärk och någonting som har utvecklat sig till en förkylning, känns faktiskt som jag har lite feber. Härligt att öppna imorgon igen.
Grillade större delen av tiden på jobbet eftersom ingen annan ville göra det, gick halvbra med tanke på att jag mådde som en överkörd zombie. Vi hade bra timmförsäljning i alla fall, tror vi hade mer en timme än dom hade förra helgen då dom var en mer än oss.

Varm dusch väntar.

Later.

//

Kommentarer
Postat av: M

Va drygt det lät:( Hoppas du mår bättre idag och att ni får en bra dag på jobbet utan knas och att allt flyter på!

2008-12-14 @ 12:04:05
URL: http://marialindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0