Juluppehållet är över

Bloggen har legat på is under jul. Inte haft det minsta lust till den. Men nu är jag här igen.
Mitt liv rullar på som vanligt. Jobbar och jobbar.
Gjorde min tredje julnatt i rad på max och den gick kanoners! Ökade sista timmens försäljning mot förra året med 400 kr, så vi hamnade på strax över 9900 kr. Riktigt nöjd för det kändes inte som att vi hade så himla mycket.
Dom senaste dagarna på jobbet har varit galna. Helgen var värst. Lör-sön jobbade jag 7-18 och måndagen blev det 7.30-16. Två timmars övertid alla tre dagar för det var så jäkla mycket. Jobbar lördag-fredag nu och börjar känna mig lite sliten.
Fredrik var hemma från Lyon under jul så fick träffa han lite innan han åkte tillbaka igen. Blir inte så ofta nu så det riktigt kul.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0