uppfinnar jocke

Lite smått förvirring igår, Örebro blev rånat inte Gävle 2:an. Så nu har vi rett ut det, rätt ska vara rätt, men läskigt är det ändå.

Uppe tidigt idag, planen var att sova ut men kunde inte sova längre utan gick upp och tände massa ljus och åt frukost framför nyheterna, var det enda vettiga som var på tv innan Top Model.
Nu har jag settat och dreglat över massa armband på olika sidor på internet. Hittade toksnygga från Marc Jacobs men olika latinska texter på. Me want!
Sen finns det snygga, men dyra armband, som man lätt kan hitta billigare och nästintill lika som dom dyra. Finns en djungel med läderarmband med olika nitar. Slog mig när jag satt och kände ha-begäret växte att jag har ju ett skärp, från H&M, som ser ut som alla armband. Fyra varv runt handleden och mitt nya armband är faktum!



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0