Tiden flyger förbi

Fick precis sms av Sofie. Gävle 2:an har blivit rånat. Läskigt. Känns som det är ganska många max restauranger som har blivit rånade nu på senaste tiden. Än så länge har vi i alla fall varit skonade från större händelser. Och hoppas att så förblir.

Fortfarande hängig. Täppt,kall, trött i kroppen och öm i skinnet när kläderna rör sig. Jobbet gick bra trots allt. Hade lungt, skönt när man inte är så pigg. Tror vi måste haft rekord i lägst försäljning första timmen idag, hela 41 kr mellan 10-11! Hamnade skit långt under prognos igår, inte okej.

Annars då? En vecka har redan gått sen jag var i Luxemburg, känns knappt som jag varit där nästan. Julafton är 10 dagar bort, sen hägrar juldan, stora festdagen, fast i mitt fall nattjobb. Tredje året i rad. And I don´t mind. Har faktiskt tagit åt mig den två år nu, bokar upp den långt i förväg. Tror dom på jobbet tycker jag är galen!

Mat och Wallander nu!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0