Underbar helg i Lux.

Hemma igen efter en toppen helg i Luxemburg. Det har druckits champange, vin och O´boy varje dag och jag har fått träffat Poco igen. Jättekul men samtidigt lite jobbigt.
Ridit tre dagar i rad. Träningsvärk svar ja. Kände mig som en nybörjare två första dagarna efter att ha ridit en gång på sex månader. Söndan däremot kändes perfekt. Jag fick vara själv i stallet med Poco, kunde slappna av och bara njuta. Inte behöva ha andras ögon som granskar.
Luxemburg är tokmysigt, men dyrt. Och folk har för mycket pengar, väldigt mycke för mycket! Men i vår åker jag tillbaka igen.
Just det, jag körde bil själv i lux. Själv, only me. I en stad jag aldrig varit i förut, där trafiken INTE är som här. Men I made it. Flyget och bussen gick också kalas, inge förseningar och jag har hittat till allt för att komma fram till målet. Så är lite stålt över mig själv efter den här helgen.
Hemma igen 04.08 imorse och stod på jobbet igen 8.10, för att vara exakt. Sov en liten stund i bilen sen en powernap när jag kom hem innan vardagen knackade på axeln igen. Men det var det nästan värt.


//

Kommentarer
Postat av: tobbla

vääälkommen hem mädi! =)

2008-12-10 @ 07:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0