Växande habegär

Precis hemkommen från träningen. Har kör gym, easyline, maskiner utan vikter och med luftmotstånd istället. Ju mer man tar i dessto mer motstånd, låter kanske inte jobbigt men ack vad man bedrar sig!
Nästa torsdag ska jag till kiropraktorn och kolla upp rygg och bäcken. Tror nämligen att jag är lite sne och vind, känns i alla fall så. Skadar ju inte att kolla upp det. Det enda det skadar är mitt konto.

Har fått ett nytt habegär. Ett namnhalsband. Hittade en sida igår där det går att beställa ifrån, m925, dock är det ganska dyrt så det blir inget än på ett tag. Vill kunna se och hålla i det innan jag köper det så jag är helt säker på att det är så jag vill att det ska se ut med stilen och allt.
Efva Attlings halsband "Butterfly" är dock någonting jag snart planerar att utöka min samling med. Har velat haft det bra länge nu och känner att det snart är dags att gå och köpa det. Dyrare än namnhalsbandet men med det här så vet jag precis vad jag får. Snyggt va? Såklart sitter hänget på en snygg kedja.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mucho snyggt! =) Ja de tre musketörerna på roadtrip låter ju inte helt fel!

2008-09-25 @ 13:25:09
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0