Rehab.

Hade planerat ett inlägg för x antal timmar sedan men körde fast på facet med hane och Fredrik. Så kan det gå.
Rösten är helt paj. Halsen kan jag skänka bort. Känns som jag har tusen kruskorn som ligger och skaver. Lägligt, mycket lägligt när Åre står på schemat på Fredag.
Staplat om syrupen på jobbet idag, tror vi räknade ihop till nästan 500 kg, gött. Ryggen uppskattar sådant jobb. Knälyft knälyft. Mitt upp i mitt frustrerande staplande ringer Cola och ska ha beställningen, just då står mer än hälften av kartongerna med ettiketen mot väggen och jag har inte en aning om vad som gömmer sig i kartongerna så det fick bli en chansning. Tror dock beställningen blev helt okej. Annars får gästerna dricka vatten.

Provade SVEAs solarium idag och en "mirakelkräm"-Guds gåva till solariumfolket fick vi höra. I hope so!

Sängen nu tror jag bestämt. Eller förresten, kanske något att äta först.
Imorgon ska jag visa er världens bästa karl!

//


Kommentarer
Postat av: Sofia =)

Men jag vill ju se världens bästa karl idag!!!!

2009-04-16 @ 10:13:37
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0