Tillbaka igen.

Och statusen är inte okej. Har huvudvärk och ont i halsen. Ordet sjuk börjar bli på tapeten och det kommer väldigt olägligt då jag åker till Åre på Fredag. Hoppas dock att jag blir bra innan dess.

Påsken är en dag från att vara avklarad. Jag saknar mina avlägsna påskdagar då vi hästtjejer packade ihop och åkte till Göteborg, varje år, varje påsk. Och inte ett enda påskägg! Skandal! Hittade dock delicatobollar hos päronen som fick se sig uppätna när jag sov där igår.
 
Igår blev det häng med Lövet, Sofie, Anneli och Emma. Förträff hemma hos Lövet för att sedan dra vidare mot stan och inta Bolanche som var planen. Tyvärr blev det s2 istället och jag är smått besviken över det för vem kommer inte och lägger armen om ryggen på mig och frågar vart vi ska när vi är påväg från den långa kön på Bolanche? Jo, den utflyttade som inte är hemma alltför ofta. Men som när han visar sig ute i Borlänge makes my day. Men man kan inte få allt på en kväll. Nykter kväll men ändå vaknar man upp och känner sig som att man har varit på världens efterfest.

Har bäddat rent i sängen, tagit en Voltaren och hoppas den ska göra sitt jobb snart så jag förhoppningsvis är piggare imorgon när det vankas jobb igen.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0