06-04

Bloggen har varit död över helgen för jag har varit detsamma. Nattjobbat hela helgen så har spenderat dagarna i sängen eller soffan och nätterna på max. Roligare än så blev inte helgen.
Uppe med tuppen idag, eller inte riktigt kanske men det kändes som det efter en helg med nätter. Vaknade av ett sms av Zäta "Tja bruden, ska vi luncha?" Mat och massa prat med henne går inte att säga nej till så drog mig upp ur sängen och gjorde mig iordning och ner till Kupolen. Lunch, donkenglass i solen och passa prat med bästa Zäta har varit min dag idag. Riktigt trevlig med andra ord.

Placerad i soffan med en ansiktsmask, låter Band of Horses göra sitt och njuter av att klockan är åtta och det fortfarande är ljust ute.

Imorgon är min sis hemma från Dominikanska, brun och fin.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0