01-01-09

Nytt år nya utmaningar.

Hur var erat nyårsfirande? Mitt var som alla andra år. Sådär. Sofie och jag slöt upp hos mig och satt här en liten stund och drack lite dooleys som jag gjort själv. Sen tog vi en promenad i bitande kyla till Hushagen och Helena för att sedan ta en promenad hela vägen tillbaka till Bullermyren och Helenas bror. Firade in tolvslaget med en mun champange sen gick jag och Sofie hem. Skönt. Nästa nyår kommer inte att firas i Borlänge men blir det så kommer jag bojkotta det och vara hemma med Wilgot istället.
Och vet ni till vart jag fick en nyårsinbjudan igår morse!? Halmstad och Tylösand! Surt.
Gick och la mig efter ett igår och sov som skönast när Motéus ringde.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0