Dagen D

Vaknade tidigt, hungrig som en gnu. Och lite smått fundersam om C kommer inatt eller inte. Försökte få tag på han igår men utan större framgång. Fick ett ganska sött sms senare om varför, och han ska ringa idag, så HÅLL TUMMARNA! för ett positivt samtal.
Vet en som håller tummarna i alla fall. Syster.

Snart åka iväg och jobba, E (11-20), var ungefär hundra år sen jag var E-chef. Men peace of cake! Chefen är tillbaka till jobbet nu efter en veckas semester så jag och jess har hållt i trådarna under tiden. Har gått galant. Fixat diskmaskinen, när den pajat och läsken ute i serveringen. Eller vi har inte gjort det, men vi har fixat dit folk som kan. Och jess har pratat med Lars-Göran om lagersystemet och jag har varit med på telefonmöte med hela max-sverige typ. Inte annat än att vi är lite stolta. Just de, igår fixade jag med två beställningsbussar som kommer nästa Torsdag kväll. Alex är K, liite skönt att vara D då och gå hem innan bussarna kommer.

Nu blir det jobb!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0