Dizzy day

Är uppe och vaken, men känns som jag fortfarande sover. Klockan fyra blev det sängen i natt/morse efter att hockeyn var klar. Sen upp halv nio för att sitta och vänta på att vaktmästaren ska komma någon gång för att ge mig värmen tillbaka i köket. Så 4,5 timmes sömn. Sen väntar jobb 11.30-20.00. Kan ju inte direkt säga att jag hoppar av glädje.
Hur matchen gick? Sverige förlorade guldet med 5-1. Offrade alltså en natts sömn för en förlust. Målvakterna skulle tydligen vara fri zon, märkligt då att Kanada kan köra över Markström gång på gång utan att åka ut. Lite små surt.

Dagens fråga igår. Vem klädde Wikegård igår!? Klarblå skjorta, guldgul slips, kavaj och någonting som jag och C tyckte såg ut på skinnbyxor! Verkligen inte okej.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0