Effektiv morgon idag

Well hello! Allt bra med er? Själv börjar jag bli trött igen, konstigt med tanke på att jag sovit 12 timmar inatt. Grymt trött igår och hade ingen anledning att sitta uppe så gick och la mig strax efter nio, riktigt skönt.

Gick upp halv tio idag och städade hela lägenheten innan jag drog vidare mot jobbet och jobbade en sväng över lunchen, sen hem till mormor för mat och nu sitter jag nedkrypen i soffan och inväntar pappa som ska sätta upp sista listen i köket, oscar som ska sätta in min nya kran, och Veronica som ska komma och köpa cider av mig.
Sen har jag paket att hämta! Min efterlängtade tröja, håller bara tummarna för att den är lika bra i verkligheten som på bild.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0