Kvävd på jobbet?

Jobbat, tränat och ätit hos syster. Min dag och inte mycket mer. Höll på att kvävas på jobbet, hade en människa där som fixade golvet i köket och satan i gatan vad det luktade starkt av limmet. Hostattack efter hostattack. Och vi har nu ett golv som ser ut lite som ett lapptäcke på vissa ställen. Inte så jättesnyggt men men.

Sitter och kollar på Made in Sweden. Slötittar mest för att Andreas Carlsson är så jäkla snygg.

Ska snart sova, öppnar imorgon, ska ha Elin med mig för att lära henne beställa varor.

Tror att jag lider av nåt, järnbrist, vitaminbrist, nåt i alla fall. Huvudet hänger inte riktigt med känns det som ibland. Kan vara sömnbrist. Mycket möjligt. Eller hundra tusen tankar som snurrar i huvudet som tröttar ut mig. I don´t know.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0