Finally!

Har äntligen varit och handlat lite. Tog några dagar att komma iväg men nu är det gjort!

Pappa var precis här med kaklet, ikväll ska det börjas. Själv lämnar jag mitt crib och spenderar kvällen/natten på max. Första natten av tre.

Måste investera i en ny hemtelefon, min börjar må lite halvtaskigt. Pratade med Mr Göteborg i natt och min telefon gjorde det bästa den kunde i att låta illa. Sprak sprak sprak, höll på och bli tokig. Men vi genomled en timme innan sömn blev ett faktum.

Nu ska jag ta och svira om till nattuniformen, MYSKLÄDER! och dra mig mot jobbet!

//

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja då kommer jag på stört!! Fan va kul vi skulle ha om vi var grannar =)

2009-01-09 @ 17:28:05
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0