Happy day

Vaken och ganska pigg trots att jag gick upp en timme tidigare än det var tänkt. Kort dag på jobbet idag, 11-15. Ganska skönt faktiskt när det är ledig dag imorgon innan natthelgen slår till. Jag tippar på att det blir kök tillsammans med Jess idag på jobbet.

Skulle ha varit på box med syster ikväll men kom på inatt att jag har ju bokat bort mig till ishallen ikväll. M spelar derby mot Borlänge. Och innan det ska jag träffa Maria och Sofie. Så får bli nästa gång istället.

Imorgon är det tvättdag, kan verkligen behövas nu! Sen kanske fotografering tillsammans med syster. Mamma har önskat sig ett stort svart/vitt kort på oss när hon fyller år. Så hennes önskan är våra lag.

Frukost nu!

//

Kommentarer
Postat av: Lina

vadå vill ha svar?

2009-01-07 @ 10:26:46
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Hanna H

hej hej...har varit inne ett par gånger på din sida för jag gillar verkligen din design=)vill passa på att önska dig en fortsatt bra dag..kram Hanna

2009-01-07 @ 12:15:34
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0