Kiss and hug

Idag var det mat hos mormor, dit jag själv fick bjuda mig eftersom jag var den enda som inte hade fått en egen inbjudan. Bortglömd eller nåt. Hon hade så jäkla varmt inne så det kändes som man hade kommit till Maldiverna!
Hängde oss kvar där fram till fem snåret.

Jag och pappa har börjat med köket nu i alla fall. Eller pappa har, jag kollar så det blir rätt. Kakel ska beställas imorgon sen förhoppningsvis sättas upp så fort det har kommit och det skulle komma den här veckan om vi beställde imorgon. Perfa. Sen ska en fläkt upp, ny kran och ett stort hjärta på väggen. Sen är det helt klart.

Tacos kväll hos syster och berka. Gratis är gott-mottot har jag gått efter idag med andra ord.

Pratade precis med C. Han glömde bort att ringa igår, det hade visst blivit fööör mycket av det goda igår. Han va riktigt dålig imorse när han hade träning. Rätt åt han, haha.

Imorgon är Lina klar med min design och det kommer bli kalas!

Nu ska jag sova och funderar lite på det sista som avslutade mitt och C´s samtal..

//

Kommentarer
Postat av: Lina

gjorde några fler headers, men nej, de får bli den som är i bloggen ;) och du gillde ju den så ;) hör av dej om lösen oså. så sätter jag in den. betalat? :P

2009-01-05 @ 18:09:49
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0