Ledig dag

VEM är det som fixar med sin lägenhet och hammrar ÅTTA på morgon!? När man för en gång skull hade chansen att sova lite längre blir man störd av en hammare. Lite smått drygt.

Planerar att ta ner julsakerna idag, det lilla jag har. Sen städa lite. Har inte så mycket mer inplanerat idag. Kanske slänga sig i solariumet en sväng mot kvällningen. Kanske vänta på att MIKAS ska ringa om ett modelluppdrag efter min och syrrans insatts på fotograferingen idag! haha. 

Idag hoppas jag att mitt kakel kommer. Skulle ha fått det igår men klantarna glömde att skicka det så dom fick göra en till leverans med mitt.

Nu ska jag dra mig ner i tvättstugan och titta till min tvätt.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0