Man börjar bli vuxen nu

Ska knappa in mina räkningar strax. Nödvändigt ont. Annat när man bodde hemma och slapp sådana saker. I och för sig så gick mycket av pengarna till Poco då men det var ju i alla fall en grej jag tyckte om då. Räkningar är liksom inte kul att lägga ut pengar på. Men det är väl så när man ska skapa sig ett eget, självständigt liv.
Var på cellprovskontroll igår, ännu ett steg i vuxenlivet, eller bara en ren otur att man fallit för det ålderstrecket. Nervös som en gnu innan men ännu mer nervös nu eftersom det dröjer 2-3 veckor innan provsvaret kommer. Och man kan aldrig vara säker på att det inte är nåt dom hittat. Ibland skulle man vara kille minsann!

C´s mamma har satt sig på tvären också om bilen, så får se om det blir någon tripp uppåt i Sverige för han imorgon kväll. Jag hoppas innerligt att han löser det på något vis! Enda jag har sett fram emot på ett bra tag nu. Därför känner jag mig lite matt nu för tillfället, man ser fram emot en sak jättemycket sen blir det kanske bra skit utav alltihop. Håll tummarna för mig!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0