Tillbaka i ekorrhjulet igen

Dagarna i Ängelholm gick på tok för snabbt! Kändes som man knappt hade kommit ner innan det var dags att åka hem igen. Men helgen var bra. Och härlig. Lite småjobbigt dock med allt tågåkande men det var det värt. 

Var ut en sväng på lördan när jag kommit fram, Torstens i två sekunder sen Nicks innan jag och C lämnade in handduken och tog en taxi hem igen redan vid halv två. Ganska skönt, lite sliten efter en tågresa på nio timmar, som egentligen skulle varit på åtta men tåget var försenat så blev en timme till. Dom andra pojkarna gick ut hårt och kommer inte ihåg mycket efter kvällen.

Laga mat på söndag kväll och kollade på film och var allmänt slöa. C var uppe tidigt för att åka in och kolla på sin hyresvärds son som spela match. Offra sig för en U14-match, vilket jag själv inte gjorde. Låg kvar och tog upp hela sängen istället innan han var hemma och kröp upp bredvid mig igen.

Måndag och dags att åka hem på eftermiddan. "Ställer klockan på sju, för vi ska ut och springa" Say what? Slutade med att vi gick upp tio och gick 5 km istället. Så nu har jag sett hela Munka Ljungby. Inte så jättemycket att se faktiskt.
Åkte in till Helsingborg  runt två och åt på jättemysig restaurang innan det var dags för han att träna och mig att åka hem igen. Lämna ett snöfritt och härligt Skåne för ett snödrängt trist Dalarna.

Om jag vill tillbaka? JA, varje sekund.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0