Träning

Uppe med tuppen idag. Kör öppning på jobbet tisdag-torsdag så det är bara att pallra sig upp morgon.

Var och tränade med syster efter jobbet. Planen var att gymma men det slutade med att vi körde två maskiner sen blev vi indragna på ett svettigt Easyline pass! Men bra gick det, så vi ska hålla i det här nu så imorgon blir det Core. Inte ligga på latsidan nu.

Indragen i världens konversation på msn igår av Fredrik. Jag och C fick skäll om vartannat, och det var ett jävla liv från fransosens håll, men tror det inte var så allvarligt. Fick ju tyst på han ett tag i alla fall så han höll på att sätta snuset i halsen. Haha.

Jag är lite avis på min syster, hon och hennes karl har bokat resa till Dominikanska Republiken i Mars. Kommer hem solbrända och snygga när övriga Sverige är bleka och trötta.

På tal om trött så ska jag försöka dra mig till sängen för sömn!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0