Gårdagen

19 MINUS ute! så jävla kallt ute så mindre än hälften vore nog.

Gårdagen var bara bra. Maria hade gjort världens godaste pizzor som vi klämde i oss innan det blev dags för "så ska det låta" spel. Tur att inga utomstående hörde oss, meen mitt lag vann!
Eftersom det var på tok för kallt åkte vi taxi den korta biten ner till stan. Onödigt? Ja kan tyckas men himla varmt och skönt.
När vi kom till Bolanche har dom börjat med nån töntig sak som att ta 20 kr extra för att hänga in väskan. Skitlöjligt så jag betalade inte! "Det tar extra plats om era väskor ska hänga där också" Fine, men då ska jag minsann ha två garderobslappar eftersom jag betalar för en extra plats trots att dom ändå hänger allt på en krok! Så länge jag inte får två lappar tänker jag inte betala heller.
Sofie och Maria hade också hittat till Bolanche, nice och ha med sig dom.
Träffade supersnälla David ute och en radiostyrd Erik.

Hemma runt halv tre, proppade i mig spaghetti och somnade utan ett ljud från C.

//

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men hallå... 27 minus!

2009-01-05 @ 00:05:51
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0