Balkonghäng

Syster med pojkvän har åkt till Stockholm så jag intar deras balkong under dagen. Solen ligger på non stop, perfekt, så här ska stekas!
Sofie kommer hem idag och det pratades om utgång, så why not. Ett perfekt tillfälle att prova den nya ögonskuggan, kommer nog bli snyggt när man fått lite mer färg i ansiktet.

Jag funderar på om man ska försöka ta sig till Stockholm på Måndag, mitt armband you know.

Nu blir det av mot syster, ingen mer sol får gå till spillo.

Hej så länge!

                    
                       Bjuder på den här, fråga mig inte vad jag gör.

//

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser ut som du berättar en historia där du bär på något..? =) Men ja Madälän... I dit it again! Favorit i repris från förra släktträffen... Men it takes two to tango så allt är ju inte mitt fel... ;)

2009-07-18 @ 23:20:51
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0