Efter sol kommer regn..

To good to be true. Solen vi hade igår har gömt sig bakom regnmoln idag. Ute i världens skur med Wilgot, promenaden blev kort, väldigt kort. Varken jag eller Wilgot hade större lust att vara ute längre. Uppehåll nu och jag hoppas det kan hålla i sig hela dagen. Orka mer regn.

Gårdagen bjöd på s1 ett kortis, träffade det bästa killgänget där och bestämde att vi skulle dra vidare mot Flamman. Sagt och gjort, halv tolv stämplade vi in på Flamman och blev där fram till stängning. Riktigt kul. Kanske inte Flamman i sig men sällskapet. Jag och Peter bjöd varannan och pratade massor. Kom fram till både det ena och det andra. Roligaste igår, en bordskamrat trodde att vi var ett inkört par. Haha. Jag kan förstå att det kan se ut som det ibland, speciellt igår, vi matchar varandra ganska bra, disskuterar väldigt och trivs i varandras sällskap. MEN gått folk, vi är bara kompisar, väldigt bra sådana.

Helena är påväg hit och ska hämta sina saker från igår. Efter det hoppas vi på att det fortfarande är uppehåll så Wilgot kan få sin lite längre promenad.

Update: SOLEN är framme! Gött.

Gräshäng under Peace and Love. Tropisk värme hade vi.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0