Ett leende på läpparna..

Pratade precis med min stjärna från Åre, Jonatan. Han vill ha upp mig till Åre för jobb, inget två veckors jobb utan en mycket längre tid. Vi snackar permanent boende och jobb på Max i Åre. En drös, med Åres mått mätta, har sagt upp sig.
Jag avböjde, Åre känns inte så attraktivt och flytta till.
Dom hade i alla fall haft assmöte idag och dom prata om mig. Sjukt nyfiken som jag är fick jag ur Jonatan vad dom sa om mig och jag kan inte vara mer än glad. Jag var den bästa arbetsledaren dom hade haft där i vintras. Jag är så glad och så nöjd att dom tycker så med tanke på att jag bara var där i två och en halv vecka.
Med dom orden berättade för mig så tar jag natt, fortfarande med leendet på läpparna.

Så god natt folket!


Den här utsikten hade vi från vårat balkonghak i Åre.

//

Kommentarer
Postat av: elin

nej nej.... ingen flytt till åre syster. hellre neråt i landet om du måste flytta nånstans.

2009-07-15 @ 14:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0