Födelsedag!!

Kära sis fyller 26 idag och det ska firas med pompa och ståt imorgon!

Solen skiner idag, inte hela dagen dock. Runt tre-fyra väntas regn om man ska tro på yr.no och det gör jag! Imorgon däremot blir kalasväder! Perfekt då det vankas fest.

Travbanan väntas snart. Min gammla klubb har ponnytävlingar inne på gräsovalen så vi ska in och kolla när kusinbarnet tävlar. Hoppas Tess lyfter på benen och Nattis ger dom andra en fight om placeringarna.
Skulle fasiken ha varit i Hammarö i helgen också. Terese är där och tävlar sen är det SM-final på söndag. Men man kan inte vara överallt.

Om några veckor ska jag försöka boka in en resa till Halmstad och hälsa på Carro. Jag har redan bokat hennes tredje rum i lägenheten, hon tyckte det lät bra så det används till något.

Dags att göra sig klar för Romme!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0