Första doppet avklarat.

Då var första doppet avklarat, varade i kanske fem sekunder. Jag njöt inte en sekund av dom fem. Inte riktigt min grej det här med att bada. Låg hellre uppe på bryggan och njöt av solen istället. Vi styrde bilen mot Valsan och Sofies stuga, grillade korv och njöt av att vara tillsammans i lugnet.

Nu sitter vi här, i mitt crib och har Michael Jackson hyllning och dricker rosévin med fanta och cider/öl. Det vankas s1 senare, vi har ju semester så måste ju passa på, och det är ju faktiskt lill-lördag. Gött.

Han är bra, King of pop. Faktiskt, riktigt bra.

Trevlig onsdag på er! Imorgon tar vi kupolen och syrran om du ser det här så kommer jag förbi imorgon med din väska, kanske en lunch på Agnes?


Är det Fred och Kärlek så är det!

//

Kommentarer
Postat av: elin

åh så trevligt det är att du har tagit tag i bloggen igen =)

tyvärr hinner jag inte med nån lunch imorgon. jobbar natt nu... men kom förbi mig när jag har vaknat!

2009-07-16 @ 02:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0