Nätshopping

I brist på annat så dränker jag min besvikelse för denna kväll i nätshopping från Nelly. Sen har jag  kommit på att jag vill ha en ny soffa. En ektorp från IKEA med matchande fåtölj. Vill inte alls ha min som jag har kvar. Så får se vad som händer och sker.



Från VILA. Chiffong med sidenband i ringningen. 249:- Färgen är grym!
Egentligen borde jag inte shoppa nåt mer med tanke på hur jäkla mycket jag gjorde slut på i Göteborg men orka bry sig om det nu.
Sen kliar det enormt mycket i fingrarna efter mitt kära armband. Vill ha det nu, helst igår, så mycket vill jag ha det.


För att friska upp erat minne. Från Hermés. It´s pure perfection!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0