One more time!

Okej då försöker vi igen. Franz tittade in med sin nya blogg så tänkte att man kanske ska göra ett försök igen med att hålla sin egen levande.

Så vad har hänt.

* Vi har firat Matildas student. Jag, Fredrik och Christoffer. Galet, jävulskt kul och mysigt! Vi hann med vildsvinsspaning, lerduveskytte och besök i utsiktstornet mellan alkoholen.

* Peace and Love har varit i stan och vänt, drar som vanligt förbi alldeles för snabbt. Underbara dagar fyllda med glada miner. Besök av sköna göteborgare i form av C´s kusin med följe. Bästa under p&l, Lars Winnerbäck tillsammans med tjejerna och Peter och Erik.

* Jag har fått ett förslag om att söka Team 20 på jobbet till hösten. (utbildning, prov och uttagningar som gör att du klättrar i din karriär inom max..) Vet dock inte hur jag ska göra än. Söker man måste man vara riktigt flyttvillig, och öppen för att ta det man får typ. Och är det vad jag vill just nu? Återstår att se vad som händer.

* Jag och mina tjejer från Mora har tillbringat en classy weekend i Göteborg men shopping, tripp till Ullared och utgång. Luspank men nöjd efter fyra dagar i Sveriges framsida!

* SEMESTER! Jag har gått på min tre veckor långa semester och ska bara njuta och försöka vila upp kropp och själ och må bra med mig själv.

     
              

Peace and love, Göteborg och Student..Många minnen rikare, dock många kronor fattiagre efter Götet och med en kamera som har lagt av totalt. Spill får man räkna med!

//


Kommentarer
Postat av: elin

det kanske blir en flytt till göteborg inom den närmsta tiden....

2009-07-15 @ 14:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0