Sjuk hund?

Jag tror att Wilgot är sjuk, inte helt säker men jag tror det. Han har varit hängig hela dagen, går runt med svansen mellan benen och hänger med huvudet och ser allmänt slö ut. Sjuk slö. Sa ja, veterinär Madeleine ställer diagnosen magsjuka utan kräkningar. Än i alla fall.

Stockholm igår, fint väder och skönt att komma bort ett tag om än så bara över dagen. Införskaffade en kavaj inne på Zara. Kavaj i tröjtyp, lite annorlunda sådär.
Och jag har provat, kännt och klämt på "mitt" armband inne på Hermés på NK. Det är så otroligt fint så det liknar ingenting annat. Rätt storlek i fel färg och rätt färg i fel storlek. Jag är sjukt besviken. Hade verkligen sett fram emot att få med det hem. Dom skulle få leverans i slutet av den här veckan men dom vet aldrig vad dom får in så det gör det hela lite svårare och inte går det att beställa hem heller. Men jag ger inte upp, det tar bara lite längre tid att bli dess ägare. Tur syster ska ner i slutet av veckan, då blir det armbandsuppdrag för henne!

Nysolad, nyduschad och mätt. Nu väntar en ansiktsmask och nagelmålning.


Inte lika pigg idag som på bilden.

//

Kommentarer
Postat av: M

Stackars lillvovven:( Hoppas verkligen det inte är nåt allvarligt!

2009-07-21 @ 20:44:05
URL: http://lillamaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0