Dagen efter.

Dag har blivit kväll och tröttheten börjar knacka en på axeln. Bara skit på tv så börjar planera en besök till sängen och John Blunds värld.
Strosat på Kupolen idag med tjejerna, kollat lite i affärer och ätit donken. Lugn dag efter utgången igår. Köpte en nytt solpuder och en ögonskugga inne på Make Up Store. Egentligen vet jag inte varför jag köpte den, har inte använt ögonskugga på länge nu när vi varit ut, men kanske är dags för det igen. Riktigt fin är den i alla fall, så kände att den fick lov att få följa med hem. Finns mycket snyggt där, nästan för mycket, man vill ha allt. Fick en stor kasse när jag handlade, såg dock lite fjuttigt ut med ett puder och en ögonskugga i den. Men jäklit bra att ha om man vill packa lite finare. Så nu har jag två, en vit och en rosa som jag fick av sis idag.

Pratat lite med Peter under hans långa rast på jobbet för ett tag sen, kanske tar häng med honom och hans grabbar imorgon. Får se vart vi hamnar.
Nu får det fasiken bli sängen! Trött som en gnu.

    
Dagens MUS köp. Ruby heter färgen på ögonskuggan och Tan för solpudret.

Godnatt på er!

//

Kommentarer
Postat av: M

Roligt att du tagit tag i din trevliga blogg igen=)kram!

2009-07-17 @ 07:58:18
URL: http://lillamaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0