13:e..igen.

Jag är hemma och ledig. Och jag ska inte jobba en sekund igen förens på tisdag igen. Jag tänkte att jag skulle få tag på ett pass på måndag eftersom jag egentligen ska ha ett pass då men inte fått det, men kan kanske vara skönt att vara ledig i tre dagar någon gång också. Fredag-fredag får kanske räcka för den här gången för känner att jag är grymt trött nu. Fast å andra sidan, man ska aldrig säga aldrig. Kanske står där och jobbar på måndag ändå.

Kranen skulle komma in idag, fast nej. På måndag. Så jag lever med ett kranfritt och alltså ett vattenfritt kök hela helgen. Kul.

Min Black Book tröja kom idag, men vet inte om jag tycker om den än. Det kanske kommer. Hoppas det.

Falun och hästtävling imorgon. Åker in med Ullis och ser på mina hästtjejor som fortfarande kör på med sina hästar.

So long for  now!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0