Birthday in a cute skirt..

Min födelsedag är snart över, fast egentligen har den inte ens börjat. 23.59 är tiden då jag är född, om vi ska vara riktigt petnoga. Men det behöver vi inte vara. En minuts födelsedag är ingen hitt.
Jag fick armbandet! I la la like it! Orkar dock inte fixa någon bild på det nu, så ni får hålla till godo.

Pratade nyss en snabbis med C. Han och André funderar på att åka till gissa vart?! Fucking Lyon under påsk, torsdag-söndag. Om det blev av så fick jag följa med men vänta nu, just de. Jobbet! Jobbar två av dom fyra dagarna. Jag blir så trött ibland. "Hej Gud, jag undrar, när ska saker börja gå min väg?" 

Säng och sömn nu. Godnatt.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0