En glad överraskning

Hittade ett par jeans i garderoben idag som jag helt glömt bort att jag äger. Ett par blåa, inte jeansblåa och inte ljusblåa utan typ duvblå. Köpte på Cubus i Stockholm när jag och Sofie var och våldgästade Helena för shopping. Insåg dock att dom är väldigt långa så måste ner till sömmerskan för att sy upp dom. Kanske sätta i dragkedja längst ner och dra åt dom ännu mer från knäet. Men vet ännu inte riktigt hur jag ska göra.

Sen min tok blommiga silkesjacka från Serious Sally är helt paj. Hittade både ett två och tre hål i sömmarna i söndags. Vet inte riktigt vad som har hänt. Den var liksom hel i lördags när jag hade den på mig hos Mickis sen raka motsattsen i söndags. Och hålen är ganska så stora också. Jag har försökt komma på om jag har fastnat någonstans men jag har inte det. Grejen är den att jag hade på mig den hos Mickis, hängde in den på hela huset och hade på mig den till och hos Peter igen. Hur som haver, den är trasig i alla fall.

 
Måste återuppliva den blommiga igen.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0