Friday I´m in love

Nej kanske inte riktigt, men det hade varit trevligt.

Män som hatar kvinnor var huuur bra som helst. Se den!
Fredag är på tapeten och det vankas jobb. Första dagen av tre innan det är söndag och en ledig måndag väntas. Möte och mat skulle vi ut på idag men assarna, smitning från jobbet vid klockan sex men vet inte riktigt hur det blir än. Chefen har legat hemma och spytt, mindre trevligt. Blir det möte slutar jag vid sex, blir det däremot inget möte är det jobb fram till åtta som gäller. Håller tummarna för klockan sex.

Ni vet min jacka som håller på och ramlar ihop? Mina svarta Cheap Monday byxor har gjort detsamma. Håll lite varstans. Fast där vet jag vad som hänt tillskillnad från jackan. Strechen är utsliten så den har släppt på vissa ställen. Men va uppe med tuppen idag, ungefär, och sydde ihop alla håll så nu är dom som nya. Nästan i alla fall.

Dags att dra sig mot max nu. Ska skriva en lapp med alla Leksands kvalmatcher så vi vet när det är match och vi ska plågas extra mycket på kvällen.

Ciao!

//

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna saknar madeleine

2009-03-06 @ 22:23:23
Postat av: stieg larsson

fast boken var ju såååå mycket bättre, visst!?

2009-03-07 @ 02:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0