husgung, blod och tårar

Kvällen började hos Maria med prat och dryck. Slängde in oss i en taxi strax efter elva tror jag. Husgung stod på schemat. In kom vi efter 20 minuters köande och därinne var det folk i massor. Mycket folk man känner, alltid kul.

Kvällen fick en snabb vändning från att ha varit happy happy. Kan väl säga att Sofies näsa var vid fel plats vid fel tidpunkt. En armbåge i ansiktet på stackars Soufie golvade henne, inte bokstavligt men nästan. Svin. En öm näsa och massa tårar. Tummen upp för våra bra vakter som hjälpte oss och hjälpte mig med Sofie medans jag letade på Maria.
Det är när det händer något sådant som man märker hur många vi har runt oss som skulle döda för våran skull. Förresten Sofie, Martin fortsätter och ge, nu ska vi se hur vi ska säga, sina erbjudanden. Haha.
Pratade en snabbis med C innan huvudet fick möta kudden. Han påminnde om byte till sommartid, klockan var alltså en timme mer än vad jag trodde. Härligt. 

Dags att göra några knop innan det blir våfflor hos mormor.

//


Kommentarer
Postat av: johanna

sv:haha jasså det säger du :)

2009-03-29 @ 16:46:32
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: emelie

Man blev väl värst på kryssningen som vanligt. Ser att du haft en rolig helg iallafall :)

2009-03-29 @ 18:15:16
URL: http://procasa.blogg.se/
Postat av: emelie

hur visste du det?



Jag ska dit på bartenderutbildning i 3 veckor. Går det bra för mig där så stannar jag kvar. fixar lägenhet och stannar i 1 år

2009-03-29 @ 20:32:41
URL: http://procasa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, vilken kväll! Tråkigt att det ska behöva hända nå sånt när man ska försöka ha kul! Jag som är så liten, snäll och oskyldig! Kunde det inte hända någon annan idiot istället! :D

2009-03-29 @ 22:25:15
Postat av: emelie

haha ja det kommer bli så jävla underbart. hoppas på fint väder nu bara. sen år vi väll se om jag återväner till sverige igen.

2009-03-30 @ 12:35:51
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0