It´s my day today!

Nummer 23 har lagt sig tillrätta i min samling. Peter tycker jag har blivit gammal och påpekade det både en två och tre gånger idag. But I dont´t mind. Man blir ju klokare med åren och hur skönt kommer inte det bli? Ung och dum, gammal och klok.

Dagen firas med strålande sol och ledigt! Precis som förra året, fast då var Sverige utbytt mot Thailand.
Gick och la mig halv två inatt, degade framför tvn när jag kom hem från jobbet, som gick bra, innan huvudet fick möta kudden. Vaknade halv åtta och var pigg. Pigg av att solen letade sig fram genom gardinerna. Känner att min födelsedag kan bli en bra dag!

Mat och dusch efter solning. Sen hoppas jag att min syster inte har så mycket för sig, tänkte ta en promenad dit.

//


Kommentarer
Postat av: Madde

Gratz =)

2009-03-19 @ 14:05:58
Postat av: Anonym

min Bästa lillasyster fyller år idag!!! Grattis, Grattis, Grattis....

2009-03-19 @ 16:39:22
Postat av: läsare

grattis

2009-03-19 @ 18:48:57
Postat av: Torbjörn

grattis grattis määädiiii

2009-03-19 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0